lovelito.blogg.se

Kreativitet & inspiration

Börjar få ett hem..

Kategori: Allmänt



Köksbordet ska putsas mer och bli ljusare, stolarna (ska bli fler) ska målas om, är inne på vitt, sen kanske det blir stolsdynor i någon färg, gammelrosa?..




Snälla Tobbe hjälpte mig så jag äntligen fick hyllorna på plats! Vilken skillnad det blev! (Framför allt på golvet där alla saker hittills varit!) är glad att jag fullföljde min idé, första ordentliga byggprojektet för egen del! :-) 


Sjukt nöjd med min "anslagstavla", av armeringsjärn! Ska pilla och dona lite till, exempelvis köpa ny lampskärm å så ska inte stora lapparna sitta där hela tiden! (Är aktuella påminnelser till mig själv :D)

Så skönt att gå omkring på golvet utan att kliva över saker eller klättra omkring för att nå! Ett enormt berg har lyfts från min rygg, axlar och nacke!!! Woho!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: