lovelito.blogg.se

Kreativitet & inspiration

Musikvideo

Kategori: Allmänt

Fick frågan för en vecka sedan, om att vara med i en musikvideo... Min spontana tanke var Nej, nej, nej! Jag kan inte, passar inte... Pratade med Milla & Stefan som båda sa: bara gör det! Och nu har jag gjort det! 😄
Igår var inspelningen, gick väldigt bra, var himla roligt! Så kul att vara med i ett sådant sammanhang, en produktion.
Min roll är min raka motsats: ytlig, uppumpad, tight, kort-kort, klängig och utmanande. Så fick verkligen ta rejäla kliv utanför min komfort-zon! 
Musikvideon kommer släppas i början av juni så väntan på det färdiga resultatet är inte så lång! 

Lite bilder...
Skorna jag trippade omkring i...

Tighta, kort-korta tuttklänningen! 







Gruppfoto när vi var klara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: