lovelito.blogg.se

Kreativitet & inspiration

Fix i sovrummet

Kategori: Inspiration

Mitt sovrum blir, enligt mig själv, bara bättre och bättre. Det är ju faktiskt huvudsaken; att rummet får mig att må bra, att jag trivs och sover gott där inne! 😊

Handlade lite tavelramar och en spegel på loppis i helgen, som sattes upp idag. Jag älskar verkligen att inte plugga, har ju faktiskt en hel del över till fritid då! 


Ett halsband jag inte använder särskilt ofta... Om jag nu skulle vilja använda det är det bara att plocka ner från väggen, har bara hängt upp det på ett par spikar.

Marilyn höjer mysfaktorn! 😊


Blommor gör mycket, synd att jag är kass på att ta hand om dem...

Bästa nattduksbordet; böcker hängandes i luften...


Kommentarer

  • Mamma säger:

    Du behöver nog en trädgårdsmästare till dina blommor... Du har fått det väldigt fint i lägenheten

    Svar: Ja jag behöver nog det! 😊 du ska inte flytta ner till Småland snart?! Tack tack!
    Angelica "Lövet" Löfstedt

    2016-03-04 | 19:07:53

Kommentera inlägget här: